woensdag 1 juli 2015

Swatches: essence longlasting lipstick nude in 02 Porcelain Doll

Ik heb weer een nieuwe lipstick van essence gekocht uit de longlasting lipstick nude lijn. Hiervan heb ik al 03 Come Naturally. Dit is een nude kleurtje met een paarse ondertoon. Ik zag op verschillende blogs swatches van kleurtje 02 en die vond ik er toch wel erg mooi uit zien. Dus heb ik deze ook maar gekocht.

De huls van de lipstick is in de kleur van de lipstick en heeft dus een nude kleurtje, met een zwart randje. Ik vind dit persoonlijk wel handig zodat je meteen weet om welke kleur het gaat.




De kleur 02 Porcelain Doll is een lichte nude kleur die maar net bij je moet passen. Persoonlijk denk ik dat ik hem wel kan hebben. De dekking van de lipstick is goed, maar zal niet de hele dag blijven zitten. Dus denk er wel aan dat je het soms zal moeten bijwerken.

De essence longlasting lipsticks in nude zijn voor € 2,39 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten