vrijdag 12 juni 2015

Swatches + Review: Rimmel Provocalips 16hr Kissproof Lip Colour in 200 I'll Call You

Op de Beautygloss Party kreeg je bij de Rimmel Stand een Mascara of een Provocalips als je een selfie plaatste op instagram met een aantal hastags. Natuurlijk heb ik daar ook aan meegedaan en heb ik een Provocalips uitgezocht. Ik ben gegaan voor 200 I'll Call You.

Als er iets irritant is aan lipstick dan is het wel dat het niet lang blijft zitten en overal wel een afdruk achter laat. Al meerdere merken hebben vloeibare lipsticks en die vaak de gehel dag blijven zitten en Rimmel heeft ze dus ook met de Provocalips. 

Volgens Rimmel kan je er alles mee doen: 'Zoen, eet, doe wat je hard ingeeft, flirt en verleid de hele dag en nacht, ZONDER ook maar een spoor achter te laten. Geen droge lippen. Jouw lippen voelen de hele dag sensationeel soepel en gehydrateerd aan.'

De Provocalips bestaat uit twee stappen. Dit zijn de stappen die Rimmel aangeeft voor de Provocalips:



'STAP 1: Breng de intense kleur aan op de lippen en houdt de lippen 60 seconden van elkaar gescheiden, zodat de kleur kan drogen.' 



'STAP 2: Voor een perfect resultaat breng je de transparante top coat aan om de kleur langdurig te behouden en voor hydratie & glans.'



I'll Cal You is een oud roze kleur met een super goede dekking. Dat moet ook wel als die 16 uur blijft zitten. Ik vind de kleur erg mooi en ik ben dan ook erg blij dat ik deze had uitgekozen. Bij de eerste stap breng je de lipgloss/lipstick heel gemakkelijk aan. Na een tijdje voel je het wat opdrogen en is het tijd voor de tweede stap. Het voelt als een soort balsem die de lipgloss/lipstick moet beschermen en dat doet die ook. De provocalips blijft erg goed zitten, bijna te goed eigenlijk. Alleen 16 uur is wel erg veel. Ik denk dat het maximaal 10 uur zal halen. Licht er maar net aan wat je eet en drinkt. Na 10 uur zit niet meer helemaal netjes. Dat is alsnog erg lang en erg fijn.

De Rimmel Provocalips 16hr Kissproof Lip Colour is zeker een aanrader. Deze zijn voor € 11,99 te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten