zaterdag 27 juni 2015

Korte update: ziek en kapotte laptop


Het is jullie misschien al opgevallen dat er de laatste tijd niet veel artikelen online zijn gekomen. Dat heeft een aantal redenen. Het leek mij wel handig om even een korte update te geven. 

Normaal gesproken plaats ik elke dag een artikel om 07.00. Vorige week ben ik een week lang goed ziek geweest waardoor ik even geen artikelen kon schrijven. Ik had ook niks vooruit geschreven dus helaas kon ik niks inplannen voor jullie. Ben ik eindelijk weer beter en kan ik weer artikelen schrijven heb ik veel problemen met mijn laptop. De laptop die ik op dit moment gebruik is al een redelijk oude. Als ik zeg redelijk oud, dan bedoel ik dat die eigenlijk echt al heel oud is. Ik ben dan ook bang dat die het niet lang meer gaat volhouden. Soms wil die zelfs niet eens opstarten. De komende tijd zullen er dus minder artikelen online komen omdat mijn laptop niet altijd wil meewerken. Daarnaast zit ik zelf ook te twijfelen om in de zomer wel elke dag een artikel te plaatsen. In de zomer worden de artikelen over het algemeen een stuk minder bekeken. Laat vooral ook even in een reactie achter wat jullie ervan zouden vinden als er in de zomer periode minder artikelen online komen.

Dit was de korte update voor nu.

2 opmerkingen :

  1. Wat vervelend! Ziek zijn is niet leuk, en een zieke laptop ook niet! Gelukkig ben je weer beter!
    Ik lees in de vakantie ook nog je blog, dus voor mij mogen er even veel artikelen online komen :)
    Maar je moet doen wat voor jou het fijnst is.
    groetjes sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, ik ga denk ik proberen elke dag, maar weet niet of het gaat lukken

      Verwijderen