vrijdag 8 mei 2015

Webshop: LiveLifeHappy.nl



Zoals jullie weten deel ik graag webshops met jullie die ik ontdek. Deze keer een webshop met allemaal leuke en vrolijke hebbedingtjes. Ik ben dol op kantoorspulletjes, notitieboekjes, etc.. De webshop LiveLifeHappy.nl is daar ontzettend geschikt voor. Wat een leuke frutseltjes hebben ze! Op deze webshop kan je terecht voor kantoor en hobby artikelen, hebbedingetjes, inpakspulletjes, kawaii, lente en beauty producten.

Het voordeel bij de webshop is dat je geen verzendkosten betaald bij besteding vanaf € 20,00. Zit je daar onder dan betaal je € 3,99 aan verzendkosten. Als blijkt dat je bestelling toch niet helemaal is wat je er van verwachte is er de mogelijkheid om het te retourneren. Toch altijd fijn als dat mogelijk. Er zijn daarnaast genoeg mogelijkheden om te betalen. Denk aan iDeal, Bancontact/MisterCash, PayPal en Bankoverschrijving. Er zit voor iedereen wel wat bij.


Natuurlijk heb ik ook even naar het assortiment gekeken en de leukste dingen eruit gekozen.



V.l.n.r.: € 13,95 - € 8,95 - € 11,95 - € 5,95
        € 1,25 - € 1,25 - € 4,95 - € 2,50

Op Live Life Happy heb je veel verschillende dingen. Zo kan je er een boek krijgen waar je per dag een vraag kan invullen voor de komende 5 jaar. Hoe leuk is dat om later terug te lezen?! Daarnaast hebben ze ook een leuke kalender met leuke quotes. De trend van dit moment zijn toch wel de letter banners. Een banner met The Joyful Things In Life zou dan ook heel leuk zijn. De mok met uiltjes vind ik gewoon ontzettend schattig.
Ze hebben er ook nog eens hele schattige kaarten met quotes. De notitie boekjes en lijstjes mag ik ook niet vergeten. Ik vind die altijd handig en ik gebruik ze ook super vaak.



v.l.n.r.: € 5,95 - € 7,95 - € 2,19 - € 2,95

Veel beauty producten hebben ze er niet, maar wel leuke hebbedingetjes. Zoals een etui met Alpaca's, een handcrème in de vorm van een cupcake, een pincet met een snor en een bessen lipgloss in een cupcake vorm.

Als je dol bent op hebbedingetjes moet je zeker even kijken op LiveLifeHappy.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten