zaterdag 30 mei 2015

Swatches: W7 Double Act Bronzer and Blusher

Ik gebruik elke dag wel bronzer en een blush dus een make-up product waar beiden inzitten is dan zeker handig. W7 heeft zo'n product namelijk 'Double Act'. Hierin zit zowel een bronzer als een blush. Op de Beautygloss Party kwam ik deze tegen en was ik eigenlijk meteen nieuwsgierig geworden. 


Double Act heeft een leuke, maar wel een simpele verpakking. De bronzer en blush zitten namelijk in een kartonnen verpakking, maar het voelt redelijk stevig aan. Het doosje heeft de kleuren van de bronzer en blush wat heel mooi aansluit op het product. Daarnaast krijg je er ook een kwastje bij die je kan gebruiken om de bronzer en/of blush mee aan te brengen. Persoonlijk vind ik die helemaal niks. Het is helemaal niet handig om te gebruiken dus vind ik het een beetje nutteloos.

Double Act is verdeeld in twee delen. Aan de bovenkant zit de blush en aan de onderkant zit de blush.

Aan de linkerkant zie je swatches met daglicht en aan de rechterkant zie je swatches met flits. Zowel in de blush als in de bronzer zit een shimmer. De blush is een lichte roze kleur met een zilveren shimmer. De bronzer is een bruine kleur met een gouden shimmer. Beiden kleuren zijn goed gepigmenteerd.

v.l.n.r. niks op - bronzer - bronzer & blush

Ik ben geen grote fan van bronzers met een shimmer/glitter erin, maar deze vind ik toch wel erg mooi. De gouden shimmers die erin zitten vallen op het gezicht niet heel erg op. De blush is een heel licht kleurtje die niet heel erg opvalt, maar samen met de bronzer wel goed werkt. Er is ook de mogelijkheid om de kleuren te mengen met elkaar en dan als blush te gebruiken. Je krijgt dan een hele mooie peachy kleur met een mooie glow.

Ik ben echt heel erg tevreden met deze bronzer en blush in een. Double Act is echt een heel fijn product waarvan ik zeker weet dat ik die regelmatig ga gebruiken. De W7 Double Act Bronzer and Blusher is voor € 3,50 te verkrijgen bij W7Cosmetica.nl.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten