zondag 3 mei 2015

Swatches: Maybelline Superstay 14hr Lipstick in 110 Neverending Pink


Ik had van Geesje een Catrice lipstick gekregen, maar ook nog een lipstick van Maybelline. Ook van deze lipstick snap ik niet dat ze het weg doet, maar ik ben er weer heel blij mee. Ik heb namelijk de Maybelline Superstay 14hr Lipstick in 110 Neverending Pink gekregen van haar.

De lipstick heeft een transparante huls waar je de kleur van de lipstick in ziet en een witte dop. Het zit stevig in elkaar en persoonlijk vind ik het er ook mooi uit zien.

Neverending Pink is een mooie zacht roze kleur. De dekking van de lipstick is goed als je er een paar keer over heen gaat. Met een enkele swipe zal je niet genoeg hebben.

Wat een mooi kleurtje is het toch! Het is heel zoet, maar niet te. De lipstick blijft geen 14 uur zitten bij mij. Als ik wat gegeten en gedronken heb zal ik het na en paar uurtjes toch moeten bijwerken. Dat vind ik helemaal niet erg als ik dat een keertje moet doen. Ik vind het kleurtje prachtig!

De Maybelline Superstay 14hr Lipsticks zijn voor € 12,99 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

1 opmerking :