woensdag 27 mei 2015

Swatches: essence gel nagellak 22 i ♥ my blue jeans (the matt)

Tijdens de 1+1 actie van de Kruidvat nam ik niet alleen een Catrice nagellak mee, maar ook een nagellak van essence. Een tijdje geleden heb ik jullie swatches laten zien van een gele matte nagellak van essence. Nu zag ik dat ze ook een blauwe hebben. Ik besloot om deze mee te nemen aangezien ik de gele zo leuk vind. 

De essence gel nagellak heeft de naam 22 i ♥ my blue jeans (the matt). Dit blauwe kleurtje moet dus een mat effect hebben op de nagels. Met het kwastje kan je de gel nagellak gemakkelijk aanbrengen. Met twee laagjes dekt deze nagellak goed. Als de nagellak is opgedroogd dan krijg je inderdaad een mat effect. Ik vind het echt weer een hele leuke nagellak. Dit effect zorgt er toch voor dat de nagellak iets specialer is.

Voor € 1,69 zijn de essence nagellakjes te verkrijgen bij verschillende drogisterijen.

1 opmerking :