vrijdag 22 mei 2015

Swatches: Catrice Nagellak 82 A Gallon Of Melon

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nagellak van Catrice had gekocht, maar met de 1 +1 actie van de Kruidvat kon ik het niet laten om er toch eentje mee te nemen. Al een tijdje had ik 82 A Gallon Of Melon op het oog, maar ik wilde afwachten tot een actie. Toen die er was bij de Kruidvat nam ik deze zonder twijfel mee. 

Op het potje staat dat de nagellak een nieuw kwastje heeft, maar dat had voor mij niet gehoeven. Vaak zijn de scheef afgesneden bij Catrice, maar daar was nu geen sprake van. Alleen lijkt het wel of de kwastjes steeds breder worden. Dit is niet handig, zeker als je zo'n kleine nagels hebt zoals ik. Een dunner kwastje zou een stuk fijner zijn.

Met twee laagjes dekt deze nagellak gewoon goed. A Gallon Of Melon is een heel fris meloen kleurtje. Het heeft een roze koraal kleur die super leuk is voor als het zonnetje schijnt. Ondanks het kwastje ben ik toch wel erg bij met deze nagellak. De kleur en de dekking maken het dan toch weer helemaal goed.

Voor maar € 2,99 is deze nagellak te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :