vrijdag 1 mei 2015

Mijn Favoriete Youtubers: Komedie


De vorige keer heb ik een aantal van mijn favoriete vloggers aan jullie laten zien. Als je dit artikel wilt terug lezen klik dan hier. Deze keer deel ik 3 van mijn favoriete 'comedians' met jullie. Als ik van hun de video's bekijk dan kan ik alleen maar lachen. Laat ook even in een reactie achter wat jouw favoriete youtubers zijn als het gaat om het genre 'komedie'



Furtjuh (Rutger Vink)

Een van de grappigste youtubers vind ik toch wel Furtjuh ook wel Rutger Vink. Zijn video's kan je gewoon alleen maar kijken met een lach. Rutger is creatief, grappig en ook nog eens muzikaal. Een mix van dit alles zorgt ervoor dat er elke Fursday (donderdag) om 15.30 uur een video online staat. Rutger is niet iemand die alleen maar 'grappige' video's maakt, nee hij is ook een inspiratie bron voor zijn kijkers. Een aantal maanden geleden heeft Rutger een nummer online geplaatst, namelijk #LeukGenoeg. Dit nummer gaat over het stoppen met de onzekerheid op social media. Ik ben het helemaal eens met Rutger en ik weet zeker dat hij jongens en meiden hiermee heeft kunnen helpen. Tip is ook om Rutger even op twitter te volgen. Hij is de koning als het gaat om woordgrapjes! Ik ook ook even opbiechten dat ik altijd het intro muziekje meezing...

Ga zeker even het kanaal van Furtjuh checken!.



ThatcherJoe (Joe Sugg)
Deze Britse youtuber is in het wereldje gerold door zijn grote zus Zoe, maar zelf is hij nu ook onwijs populair op youtube met ruim 4 miljoen abonnees. De video's van Joe Sugg zijn dan ook hilarisch. Elke Sugg Sunday plaatst hij een nieuwe video met challenges, Pranks, Impressions, etc. Ook Joe vind ik een van de creatiefste youtubers die we hebben. Hij verzint zelf regelmatig nieuwe challenges, denk aan Youtuber Whispers. Lachen gegarandeerd!

Ga dus zeker even kijken op het kanaal van ThatcherJoe.





Caspar (Caspar Lee)
Joe Sugg heeft ook nog een kamergenoot die grappige video's maakt. Ik heb het natuurlijk over Caspar Lee. Caspar komt eigenlijk uit Zuid Afrika, maar woont alweer een tijdje in Engeland. Hij heeft al eerder een appartement gehad met Alfie Deyes en nu alweer een lange tijd met Joe Sugg. Er is een ware bromance tussen hun ontstaan, maar ook een prank war. Regelmatig halen ze dan ook grappen uit met elkaar. Ik moet wel zeggen dat Caspar een beetje een aparte is, maar hij maakt leuke en grappige video's.

Ga ook even op het kanaal van Caspar kijken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten