donderdag 28 mei 2015

Make-up Tutorial: Taylor Swift - Bad Blood


In het artikel met mijn favoriete nummers van dit moment gaf ik al aan dat ik Bad Blood van Taylor Swift echt fantastisch vind. In de videoclip heeft ze een paar opvallende make-up looks. Het moment dat zij in een glazen ruimte zit met sneeuw vind ik haar vooral een hele mooie make-up look hebben. Het leek mij daarom wel leuk om een geïnspireerde make-up tutorial van deze look voor jullie te maken. Veel kijkplezier met de tutorial! 

Laat ook even in een reactie achter wat voor soort make-up tutorials jullie nog willen zien in volgende video's.



Dit zijn de gebruikte producten uit de make-up tutorial:

* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* Primark Nepwimpers Natural Look Lashes
Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten