zondag 24 mei 2015

Favorite Songs Of The Moment #13



Het is weer tijd om een aantal van mijn favoriete muziek nummers van dit moment met jullie te delen. Deze keer heb ik 6 nummers voor jullie. Taylor Swift heeft haar nieuwe single + video uitgebracht en kan natuurlijk niet ontbreken in het lijstje. Check de lijstje voor nog veel meer up tempo nummers.

Armin van Buuren ft. Mr Probz - Another You
Armin van Buuren en Mr Probz zijn een samenwerking aangegaan en met 'Another You' hebben ze een onwijs relaxte plaat gemaakt. Er zit een hele lekkere beat in. 

   
Jess Glynne - Hold My Hand
'Hold My Hand' van Jess Glynne maakt mij elke keer weer vrolijk. Er zit een beat en melodie in die in je hoofd blijft hangen. Daarnaast zing je het ook gewoon snel mee. 

   
Pitbull & Ne-Yo - Time Of Our Lives
Een lekker party nummer vind ik 'Time of Our Lives' van Pitbull & Ne-Yo. Volgens mij maakt het niet uit met wie Pitbull nummers maakt, ze zijn toch wel leuk.

   
Deorro X Chris Brown - Five More Hours
Ik heb helemaal niks met Chris Brown, maar 'Five More Hours' is toch wel echt een lekkere plaat. Je kan gewoon niet meer stil zitten en gaat vanzelf mee dansen.

   
David Guetta ft. Nicki Minaj, Bebe Rexha & Afrojack - Hey Mama
Voor 'Hey Mama' geldt hetzelfde als 'Five More Hours'. David Guetta is ook met een lekker dansplaat gekomen. Onder andere de Nederlandse DJ Afrojack heeft eraan meegewerkt. Ook bijna alle nummers van David Guetta zijn lekkere nummers waarop je helemaal los kan gaan.

   
Taylor Swift ft. Kendrick Lamar - Bad Blood
Dit is toch wel HET nummer van de afgelopen tijd. Taylor heeft de hele wereld zitten teasen door op instagram bekend te maken wie van haar beroemde vriendinnen een rolletje hebben in de videoclip en dat is nogal een rijtje! Denk aan Selena Gomez, Cara Delevigne, Karlie Kloss, Jessica Alba en nog veel meer. Beetje jammer dat iedereen er maar een paar seconde in voor komt. Hopelijk komt er nog een langere versie of een vervolg. De video is in ieder geval het kijken waard. De single zelf is ook zeker het luisteren waard. Ik begin de muziek van Taylor Swift echt steeds leuker te vinden. Met 'Bad Blood' heeft ze weer een knaller van een hit te pakken. Er zal nog een make-up tutorial online komen met een van de looks uit de video.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten