zondag 10 mei 2015

Drie dingen naar keuze TAG


Ik zag de Drie dingen naar keuze tag voorbij komen en die zag er zo leuk uit dat ik dacht, laat ik hem ook maar invullen. Ik weet alleen niet meer bij welke blogger ik deze zag.

Drie dingen in mijn tas:
*Een haarelastiekje: Dit zit eigenlijk altijd wel in mijn tas. Ik heb nogal lastig haar en ik heb ze daardoor niet snel los hangen, maar juist vaak in een staart. Soms wil het elastiekje kapot gaan of is het te ver uitgelubberd. Een extra in mijn tas vind ik dan wel fijn.
*Een spiegeltje: Regelmatig heb ik er last van dat mijn mascara afgeeft omdat ik hangende oogleden heb. Dan is het toch wel fijn om even een spiegeltje erbij te kunnen pakken om te kunnen zien of de make-up nog goed zit.
*Tampons: Ongesteld zijn is niet iets waar we graag over praten, maar ach ja het gebeurd nu eenmaal. Altijd voor de zekerheid zitten ze in mijn tas. Als er 'ongelukjes' gebeuren ben ik op zijn minst voorbereid.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Dit vind ik nog wel een lastige omdat ik ontzettend veel blogs bekijk. Op dit moment zijn deze blogs denk ik wel degene die ik het vaakst bekijk:
*Vera van Veracamilla
*Mascha van Beautygloss
*Willemijn en Martine van LiveLifeGorgeous


Drie dingen op mijn bureau
Op mijn bureau staan ontzettend veel dingen, maar dit zijn misschien wel de drie belangrijkste:
*Mijn laptop: Ik kan volgens mij niet leven zonder mijn laptop. Deze staat dan ook standaard op mijn bureau en gaat daar ook niet vanaf. Al ben ik wel erg toe aan een nieuwe laptop, moet ik het voorlopig nog met deze doen.
*Notitieboekjes: Dol ben ik op ze. Ze liggen dan ook op mijn bureau zodat ik er meteen bij kan. De groene is voor The Joyful Things In Life en de roze voor Books With A Beauty Chick.
*Fotolijstjes: Alweer een flinke tijd geleden is een goede vriendin van mij overleden. Daarom heb ik foto's van haar op mijn bureau staan zodat ik weer even kan denken aan de leuke dingen die we hebben meegemaakt. Ik mis haar nog elke dag, maar zo is ze toch een beetje bij me.

Drie dingen die ik eigenlijk zou moeten doen
*Mij klaar maken voor het feest van vanavond. Samen met mijn zusje geef ik een feestje om onze verjaardagen te vieren, maar ik wil toch nog even een artikel schrijven voor morgen
*Mijn kamer opruimen want een vriendin blijft slapen en ik moet daar toch wel even ruimte voor maken.
*Dit artikel aftypen, maar ik ben ook nog met tig andere dingen bezig, oeps!

Drie favoriete sporten
*Dansen: Ik zit zelf al ruim 16 jaar op dansen. Iets wat ik dus al bijna mijn hele leven doe. Als ik uitga is dat ook niet om te drinken, maar om lekker op de muziek te dansen.
*Schaatsen: Zelf doe ik niet aan schaatsen, maar ik vind het heerlijk om te kijken. Grote schaatsfan hier! Samen met mijn vader wil ik nog een keer naar het wk of ek gaan.
*Ik kan gewoon geen derde noemen. Wat erg zeg! 



Drie favoriete blogposts op mijn eigen blog van de afgelopen tijd
*Column Durf jij over je blog te vertellen: Dit was een heel persoonlijk artikel en ik ben er heel blij mee dat ik het online heb gezet. Ik durf er nog steeds niet over te vertellen. Hopelijk heb ik binnenkort genoeg moed.
*Swatches W7 Chunky Lips: Dit is een van mijn favoriete blogposts omdat die gewoon helemaal af is. Ik ben tevreden over de tekst en de foto's. Zelf vind ik dat ik er iets moois van heb gemaakt.
*VLOG Beautygloss Party 2015: Deze omdat ik het er gewoon ontzettend naar mijn zin heb gehad.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen.
*Een baan vinden: Al een tijdje ben ik werkloos en ik word er niet goed. De werkgevers hebben niet door dat een fantastische medewerkster mislopen. Opgeven is geen optie dus ik blijf doorzoeken en hopen.
*Beautygloss Vriendinnenweekend: Ook dit jaar wil ik weer heel graag naar het Beautygloss Vriendinnenweekend gaan. Als ik een baan heb kan ik daar eindelijk voor sparen.
*Studiolampen: Ik zou graag mijn video's willen verbeteren en ik denk dat goede studiolampen daar mij erg bij kunnen helpen. Hopelijk gaat dat nog lukken dit jaar!

En dit was de Drie dingen naar keuze tag. Iedereen is vrij om deze tag over te nemen. Laat het even in een reactie achter als je dat heb gedaan. Dan kom ik natuurlijk ook naar jouw antwoorden kijken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten