zondag 31 mei 2015

... And That's Who I Am TAG #2



In januari is mijn eerste ...and that's who I am tag online gekomen. Ik gaf toen aan dat ik dit maandelijks wilde doen zodat jullie mij beter kunnen leren kennen. Sindsdien is het alleen nooit meer online gekomen en daar wil ik toch proberen om verandering in te brengen. Vandaag heb ik dus weer een aantal afbeeldingen uitgekozen met uitleg voor jullie. 

Op dit moment heb ik zeker het gevoel dat ik niet kan leven zonder make-up. Beauty is een grote passie van mij. Elke dag ben ik bezig met make-up en ik vind het heerlijk. Ik wordt serieus heel blij van make-up. 


Dansen is mijn hele leven al een grote passie van mij. Toch is voornamelijk door So You Think You Can Dance mijn liefde voor dans vergroot naar verschillende soorten stijlen. Zo vond ik ballet eerst maar heel saai, maar nu vind ik het prachtig. Ik zou bijvoorbeeld heel graag nog een keer naar een voorstelling willen gaan van het Scapino Ballet Rotterdam.


Een reis die ik ooit nog wil maken is wel een reis naar Amerika en dan voornamelijk New York. Het lijkt mij gewoon een fantastische stad waarin je elke keer weer nieuwe dingen kan ontdekken. Het lijkt me natuurlijk heerlijk om daar te shoppen, maar de stad lijkt me ook heel erg interessant. 



Ik heb een twee jaar oudere broer en een twee jaar jongere zus. Ik ben echt super trots op hun en op wat hun nu allemaal al bereikt hebben. Ze hebben beiden een goede baan dat ook nog eens hun droombaan is. Ze werken hard om hun dromen waar te maken en genieten van het leven. Daar kan ik alleen maar heel trots op zijn en ook weer van genieten.


Ik ben dol op muziek en als ik een artiest heel goed vind dan heb ik het liefst ook de fysieke cd. Stiekem vind ik het dan ook heel jammer dat dit steeds minder wordt, maar ik snap de ontwikkeling natuurlijk wel.

Dit was het tweede artikel met de ...and that's who I am tag. Laat vooral in een reactie achter of jij je toevallig ook kan vinden in een van de afbeeldingen of er misschien zelf wel eentje kan noemen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten