vrijdag 10 april 2015

Swatches: L‘Oréal Color Riche Collection Exclusive in Blake's Pure Red


Al maanden staat deze lipstick op mijn wishlist. Ik vind hem toch aan de 'dure' kant en aangezien ik op het moment geen baan heb, moet ik toch op de kleintjes letten. Met Geesje doe ik regelmatig een rondje in het dorp. Bij de Etos bleek een actie op  L‘Oréal producten te zijn. Ze waren tijdelijk voor 1 + 1 gratis te verkrijgen. Met de korting en een giftcard heb ik uiteindelijk de L‘Oréal Color Riche Collection Exclusive in Blake's Pure Red gekocht en ik ben er zo blij mee!
Als eerste vind ik de huls van de lipstick echt al zo mooi. Het heeft een mat zwarte kleur met slangenprintje en gouden details. Het ziet er erg chic uit. Je betaald er wat meer voor, maar het uiterlijk van de lipstick laat dit ook wel zien.

Kijk dan hoe intens die kleur is. Aan de linkerkant is een foto met daglicht en aan de rechterkant een foto gemaakt met een flits. De rode kleur van Blake is geweldig. Het is een rode kleur met een vleugje roze met een koele ondertoon.

Ik ben echt zo blij met dit kleurtje. De lipstick brengt dik aan, maar wel heel fijn. Het is meteen duidelijk dat dit een lipstick is die goed blijft zitten. Na een paar uurtjes zal je het misschien een keer moeten bijwerken, maar dat is helemaal geen probleem. Het is dan wel een soort van matte lipstick, maar het voelt helemaal niet droog aan. De L‘Oréal Color Riche Collection Exclusive in Blake's Pure Red is echt een aanrader! Van deze collectie zijn er nog 3 andere kleurtjes en ik zou nog heel graag de Laetitia willen. Deze staat nu helemaal hoog op mijn wishlist.

De L‘Oréal Color Riche Collection Exclusive in Blake's Pure Red is voor € 14,99 te verkrijgen bij verschillende drogisterijen. 

2 opmerkingen :