zaterdag 11 april 2015

Posters van Posters.nl

Vroeger in mijn fangirling tijd hing mijn kamer altijd helemaal vol met posters van de hotste celebrity's van dat moment. Ik ben ook onwijs lang fan geweest van Jim Bakkum. Ik had alle posters! Tegenwoordig hang ik geen posters meer op van celebrity's, maar hangt/staat mijn kamer vol met foto's, quote's en inspiratiebeelden. Van Posters.nl mocht ik een aantal posters uitzoeken wat heel goed uitkwam omdat het wel weer eens tijd was voor iets nieuws aan mijn muren. Laten we kijken naar wat ik uiteindelijk heb besteld!

Ik ben uiteindelijk gegaan voor 3 posters. Een van de posters hadden ze niet op voorraad waardoor ik 2 weken moest wachten. Dit was geen probleem, alleen ik was zo nieuwsgierig naar de posters dat het als eeuwen voelde. De posters kreeg ik uiteindelijk in een compacte doos waar ze in opgerold lagen. Ze worden beschermd door plastic dus er kan niks mee gebeuren. Over de verpakking valt niks te zeggen, het is gewoon goed.

Ik ben uiteindelijk voor drie posters gegaan. Het was moeilijk kiezen want ze hebben ontzettend veel leuke posters. Voor iedereen is er wel iets leuks te vinden. Denk aan auto, bloemen, kunst, mensen, motivatie, muziek, kinder, humor, steden, etc.. Persoonlijk vond ik de motivatie posters tegenvallen. Ze zijn saai, standaard en ouderwets. Van die posters die je in een klaslokaal tegenkomt. Daar kunnen wel wat modernere posters bij komen voor de rest hebben ze een heel leuk en erg uitgebreid assortiment. Je kan er terecht voor posters in alle maten. Voor onwijs grote, maar ook wat kleinere.

Kunstdruk - Parijs Christian Lacroix modeshow 1999 - 30 cm x 40 cm - € 9,99

Als eerste heb ik deze 'Christian Lacroix' poster gekozen. Toen ik deze zag wist ik meteen dat ik hem wilde hebben. Ik vind het echt prachtig! Sommige in mijn omgeving vonden het raar dat het een foto van iemands 'rug' is, maar ik zie het totaal anders. Je ziet hoe de jurk mooi aansluit op haar lichaam, de details van de stoffen en de kleuren die perfect passen bij elkaar. Eigenlijk vind ik het stiekem jammer dat ze het niet in een groter formaat hebben. Ik moet er wel even bij vermelden dat dit officieel geen poster is, maar 'kunstdruk' wordt genoemd. Het verschil is dat deze van iets dikker papier is gemaakt. Op de foto heb ik hem ingelijst met een lijst die ik nog thuis had liggen. 


Poster - Vogue - 61 cm x 91,5 cm - € 8,95

De tweede poster is een flink formaatje groter. Als eerste excuses voor de weerspiegeling in de lijst. Hier kan ik niks aan veranderen en dit was het beste wat ik er van kon maken. Nu is het wel echt een poster die van gewoon normaal papier is gemaakt. Deze vind ik ook weer heel gaaf. Juist omdat die donker is, maar de rode hoed en lippen knallen in combinatie met het wit. Het is een poster waar je van moet houden, maar dit is wel echt wat bij mij past. 

Poster - Marilyn Monroe Ballerina Drieluik - 91,5 cm x 30,5 cm

Als laatste had ik ook nog deze drieluik van Marilyn Monroe besteld.  Ik hou van zwart wit foto's en Marilyn Monroe is een prachtige verschijning. Daarnaast staat de tule rok haar erg leuk. Ik heb hier helaas nog geen lijst voor omdat het een nogal lastig formaat is. Het was misschien slimmer geweest om die ook meteen bij Posters.nl te bestellen. Dit is namelijk gewoon mogelijk. Er zijn wissellijsten te verkrijgen in verschillende soorten en maten. 

Ik ben echt super blij met mijn posters van Posters.nl. Ik vond het dan ook echt heel moeilijk om posters uit te kiezen omdat ik er heel veel leuk vind. Ik heb mijn vrienden ingeschakeld om mee te helpen kiezen. Als je interesse hebt gekregen in de webshop neem dan even een kijkje hier. Ik vind Poster.nl zeker een aanrader!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten