maandag 6 april 2015

FOTD: Eerste Paasdag 2015


Happy Easter! Het is een extra lang weekend vanwege pasen, dus ik kan lekker veel bloggen. Zo heb ik gisteren op eerste paasdag meteen foto's gemaakt van mijn make-up look. Wie weet dat er morgen ook nog wel een fotd online komt van de tweede paasdag, maar nu eerste die van eerste paasdag.


Als basis heb ik de volgende producten gebruikt:

Bourjois Happy Light Foundation in 51 Rose Vanilla
essence say no to dark circles concealer in 30 Bright Rose
* essence Stay All Day concealeer in 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)  

Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk 
Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof 
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
Etos Colour Care Lipstick in 125
Tanya Burr Lipgloss in Afternoon Tea 

Dit was de face of the day van eerste paasdag. Wat hebben jullie gisteren gedaan en/of gaan jullie vandaag doen? 

1 opmerking :