zondag 8 maart 2015

Wishlist: HouseofLou.nl


Als je opzoek bent naar betaalbare fashionable sieraden dan moet je een kijkje nemen op de webshop van House of Lou. Ik heb over deze webshop al vaker een artikel geschreven. Jullie hebben zelfs een unboxing kunnen zien met mijn aankopen van een sample sale die ze een jaar geleden hadden. Ik ben zelf echt heel enthousiast over HouseofLou.nl. Het leek mij wel leuk om weer een wishlist te maken. Als ik zeg wishlist dan bedoel ik bijna het complete assortiment omdat ik alles leuk en mooi vind...

v.l.n.r.  4,95 -  4,95 -  3,95 
€ 4,95 -  3,95 -  1,00 (afgeprijsd van 4,95 naar)

Het eerste armbandje is erg leuk voor festivals en het twee armbandje zorgt ervoor dat ik helemaal zin krijg in de lente. Je hebt statement kettingen (die komen ook zeker nog aan bod), maar ik hou ook wel van een flinke oorbel en House of Lou heeft zeker wel een aantal mooie. Ik ben opzoek naar wat stoerdere ringen en ik kwam toen uit op deze slangen ring. Heel gaaf! Een haar sieraad is iets wat in Nederland niet echt vaak gedragen wordt. Ik heb het nooit iemand zien dragen zelfs, maar ik vind het wel iets hebben. Het lijkt me heel leuk om dat een keer te proberen.



v.l.n.r. € 4,95 - € 8,95 - € 8,95 - € 9,95

Wat ik ook heel leuk vind aan House of Lou is dat ze veel samenwerken met bloggers. En dat heb ik het niet over het opsturen van producten. Ze maken namelijk regelmatig collecties samen met bloggers. Sinds kort verkopen ze naast de sieraden en accessoires ook 'home' producten. Zo hebben ze een home collectie gedaan met Tedje van Teddlicious. Die bestaat onder andere uit een leuk notitieboekje met een letter naar keuze en leuke posters. Vooral het setje met de 3 posters vind ik erg leuk.



v.l.n.r. € 4,00 (afgeprijsd van € 8,95 naar) - € 11,95 - € 9,95 
€ 12,95 - € 6,95 (afgeprijsd van € 8,95 naar) - € 5,00 (afgeprijsd van € 9,95 naar)

Van statement kettingen kan ik nooit genoeg krijgen. Het is niet zo dat ik ze elke dag draag, maar damn ze zijn altijd zo mooi. House of Lou heeft altijd prachtige kettingen! Als je daar niet kan slagen dan weet ik het ook niet meer. Ketting nummer twee vind ik vooral erg gaaf. Het is een heftige ketting, maar wel uniek. Ketting nummer 4 zou ik dragen op een festival en ketting 3 weer voor een wat nettere gelegenheid (+ er zitten oorbellen bij).



v.l.n.r. € 11,95 - € 4,95 - € 14,95

Op het moment heeft House of Lou ook een home collectie met blogger Anne Solveig. De letter banner is de trend van dit moment. Ik vind ze ook heel leuk. Lijkt me leuk om er eentje te hebben met The Joyful Things In Life. Met de krijtbord stickers kun je ook weer hele leuke dingen doen en de cementen waxinelichthouder is gewoon erg gaaf.

Ze hebben op het moment weer heel veel leuke producten bij House of Lou. Zoals ik al eerder aangaf heb ik eigenlijk bijna het gehele assortiment wel op mijn wishlist staan. Ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met de webshop dus ga er zeker even een kijkje nemen. Als je meteen de webshop even wilt checken na het lezen van dit artikel klik dan hier.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten