zondag 29 maart 2015

The Star With Style: Jaime King


Het was weer even zoeken wie ik deze keer zou bespreken in 'The Star With Style', maar ik kwam uit op Jaime King. Ik ben grote fan van de serie Hart of Dixie en Jaime speelt hierin de rol van Lemon. Ze werkte eerste als model, maar is toch het acteer wereldje ingerold.  Ze heeft in verschillende series en films gespeeld zoals Pearl Harbor en Sin City: A Dame To Kill For. Op het moment is ze zwanger van haar tweede kindje. Leuk feitje, Taylor Swift wordt de peettante! 

Jaime King omschrijft haar fashion style zelf als high-fashion-meets-street. Als ik foto's terug kijk vind ik haar vaak klassiek en heel fashionable gekleed, maar soms ook juist weer heel stoer.
















Wat vind jij van de style van Jaime King?

Bron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 1112, 13, 14 en 15

Geen opmerkingen :

Een reactie posten