zondag 1 maart 2015

The Star With Style: Anna Kendrick



Het is weer tijd voor een The Star With Style artikel. De vorige keer heb ik de kledingstijl van Cara Delevingne besproken. Vandaag gaan we het hebben over Anna Kendrick. Ik wist eerst niet zo goed wie ik vandaag zou bespreken. Toen moest ik aan de Oscars jurken denken en dacht ik aan de prachtige jurk die Anna Kendrick aan had. Check even het artikel met mijn favoriete Oscar jurken voor de jurk die Anna Kendrick aan had hier. Tijd dus om haar kledingstijl eens beter te bekijken.
Voor wie niet weet wie Anna Kendrick is. Anna is een actrice en zangeres.  Ze heeft onder ander in de films van Twilight en Pitch Perfect gespeeld. Op dit moment is ze in de bioscoop te zien in de film Into The Woods. In Picht Perfect wordt er veel gezongen en het nummer Cups (When I'm Gone) uit de film was een grote hit. Alleen hoe zit het nou met haar kleding stijl?

In haar vrije tijd draagt Anna graag een spijkerbroek het is casual en comfy maar stylish. Ze vindt het dan ook belangrijk dat haar kleding lekker zit. Als ze naar een event gaat met een rode loper pakt ze natuurlijk uit met prachtige jurken.

















Wat vinden jullie van Anna Kendrick? Heeft ze een beetje stijl volgens jullie? Laat in een reactie jullie mening achter!

Bron foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7 ,8 ,9, 10, 11, 12, 13, 1415 en 16

Geen opmerkingen :

Een reactie posten