zaterdag 7 maart 2015

FOTD: Rose xoxo




De laatste face of the day was alweer tijdens Valentijnsdag dus het was weer tijd voor een nieuwe! In de FOTD van vandaag heb ik (vind ik zelf dan/voor mijn doen) een redelijk basic look. Ik ben gegaan voor een niet te drukke ooglook en een lipstick die vooral zorgt een gekleurd glansje.


Als basis heb ik de volgende producten gebruikt:

* Essence Stay All Day Concealer 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur) 


Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:

* essence eyeshadow base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk 
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Bourjois Shine Edition Lipstick in 24 Rose xoxo 



Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Wat vinden jullie van de Rose xoxo FOTD?

2 opmerkingen :