zondag 22 maart 2015

Favorite Songs Of The Moment #11


Een nieuwe maand betekent dat ik weer een aantal favoriete nummers van dit moment deel met jullie. Deze maand heb ik naar wat oudere en nieuwere nummers geluisterd. Denk aan oude nummers van Nelly Furtado en The Pussycat Dolls, maar ook nieuwe nummers van Ariana Grande en Martin Garrix. Het zijn dan ook erg veel nummers die ik deze keer deel met jullie. Laat ook even in een reactie welke nummers jullie veel luisteren op dit moment. Veel luisterplezier!


Nielson - Ik heb een meisje thuis
Nielson hebben jullie al regelmatig voorbij zien komen bij de rubriek Favorite Songs Of The Moment. Wat kan ik zeggen, Nielson heeft gewoon altijd van die catchy nummers die in je hoofd blijven hangen. Dit is ook weer zo met zijn nieuwe single 'Ik heb een meisje thuis'. De nieuwe single heeft ook een nieuwe vlotte video met eindelijk een acterende Nielson. Volgende week komt zijn nieuwe EP uit en ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe nummers want zijn debuutalbum was te gek.


Dotan - Hungry
Als er iemand in Nederland populair is op dit moment dan is het wel Dotan. Zijn hit 'Home' is ingeslagen als ene bom en we kunnen geen genoeg van hem krijgen. Ik weet nog dat ik vorig jaar naar zijn theatertour wilde in de Effenaar in Eindhoven alleen niemand wilde mee terwijl een kaartje maar 10 euro was. Het punt was dat niemand hem kende en nooit van zijn muziek hadden gehoord. Ik had zijn muziek geluisterd via youtube dus ik was wel nieuwsgierig geworden en voor maar een tientje wild ik het graag live zien. Die mensen kunnen zich nu voor hun kop slaan want iedereen kent het nummer 'Home' nu wel. Op 21 december speelt hij zelfs in de Ziggo Dome. Jammer genoeg zijn de kaartjes geen 10 euro, maar het lijkt me echt nog een keer te gek om naar een optreden van Dotan te gaan. Voor nu geniet ik van zijn nieuwe single 'Hungry'.


Nelly Furtado - Maneater
De laatste weken luister ik weer erg veel nummers van Nelly Furtado. Voornamelijk 'Maneater', maar ook 'Promiscuous', 'Say It Right' en 'All Good Things'. Ik vind het heerlijk om naar te luisteren. Eigenlijk vind ik het wel jammer dat we nu niks meer van haar horen. Ik ben wel erg benieuwd naar nieuwe muziek van Nelly.


Martin Solveig & GTA - Intoxicated 
Ik hou wel van nummers met een lekkere beat en om dit moment is dat toch zeker wel 'Intoxicated' van Martin Solveig & GTA. Ik wordt er vrolijk van en het blijft in je hoofd hangen. Let's start the party!


Ariana Grande - One Last Time
Vond ik de muziek van Ariana Grande eerst echt vreselijk, een beetje te Mariah Carey, kan ik er nu geen genoeg van krijgen. Haar nieuwste single 'One Last Time' blijft ook weer in mijn hoofd hangen. Je kunt het weer lekker meezingen en er zit genoeg beat in voor een leuk dansje. Ik vind het leuk hoor!



Kelly Clarkson - Heartbeat Song
Toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde wist ik niet zo goed wat ik er van vond. Na het een aantal keren te hebben gehoord  begon ik het nummer steeds leuker te vinden. Fantastisch dat ze weer nieuwe muziek aan het uitbrengen is. Ik heb 'vroeger' veel naar haar nummers geluisterd. De nieuwe single 'Heartbeat Song' is weer een lekker nummertje.


Martin Garrix - Forbidden Voices
Nog een knaller van een hit is 'Forbidden Voices' van Nederlandse top DJ Martin Garrix. Wat een relaxt nummer is dit. Ik heb helemaal zin in de feestje die er aan komen. Dit is gewoon optimaal genieten. Dat deze gast van 18 jaar zo succesvol is en met zoveel passie werkt is inspirerend.


The Pussycat Dolls - When I Grow Up
Ook de nummertjes van The Pussycat Dolls worden weer flink gedraaid. Mijn favoriet is denk ik toch wel 'When I Grow Up', maar ik luister ook graag naar 'Wait A Minute' en 'I Don't Need A Man'. Ze zijn wederom goed mee te zingen en ze hebben een lekkere melodie. 

En dit waren mijn favoriete muziek nummers van dit moment! Laat een reactie achter met jouw favoriete nummer van dit moment.

Bron foto's: 1, 2, 3

Geen opmerkingen :

Een reactie posten