woensdag 18 februari 2015

Webshop: BB Cream Shop

Ik heb last van een nogal droge huid en ik had al meerdere berichten gelezen dat sheet masks heel fijn zijn om daartegen te gebruiken. Na een beetje te surfen op het internet kwam ik al snel uit op de webshop de BB Cream Shop. Een webshop die bekend staat om hun Aziatische BB Creams en de sheet masks die ze verkopen. Deze webshop moet ik gewoon delen met jullie.

De BB Cream Shop verkoopt naast de BB Creams en sheet masks ook nog andere Aziatische cosmetica. Zo kan je er ook terecht voor haarverzorging,  verzorgingsproducten voor mannen, gezichtsverzorging, make-up, etc..

Bij elke bestelling die je plaatst krijg je een gratis product. Bij elke bestelling van mijn sheet masks heb ik altijd een extra gratis masker gekregen, super leuk! Op de webshop kan je betalen met iDeal of Paypal en ze hebben lage verzendkosten. Binnen Nederland kunnen de verzendkosten oplopen tot maximaal € 4,95. Vanaf € 75 zijn de verzendkosten gratis. Verder geven ze aan de producten te verzenden binnen 3 werkdagen. Ik heb nog altijd gehad dat ik het de volgende dag in huis had als ik het overdag had besteld. 

Natuurlijk heb ik zelf ook weer even een kijkje genomen in het assortiment en ik heb een lijstje gemaakt met producten die ik interessant vind.


1. Lioele Byond The SOlution BB Cream € 16,95
2. Dr. Jart Nourishing Beauty Balm Black Label € 36,95
3. Skin79 Snail Nutrition BB Cream SPF45++ € 22,85
4. Skinfood Parsley & Mandarin Cream € 10,45
5. Dr. Jart Ctrl-A Soothing Moisturizer  24,95
6. Vanedo Beauty Friends Sheet Masks (mijn favorieten: Cucumber, Pearl, Pomegranate, Raspberry, Royal Jelly ) € 1,25
7. Skin79 SĂșe Hydrating Fluid € 14,95
8. Etude House Collagen Eye Patch € 7,95
9. Lioele Under The Eyes Light Cream € 14,95


1. Missha Eye Make-up Lash Professional Girlish Lash € 5,95
2. Etude House Apricot Stick Raspberry € 4,45
3. Etude House Apricot Stick Apple € 4,45 
4. Lioele Dollish Lipstick 05 Baby Pink  € 9,95
5. Lioele Dollish Lipstick 05 Nude Pink € 9,95
6. Skin79 Star Glow Ball Powder € 14,65
7. Lioele Jewel Mix Marble Blusher € 16,95
8. Peripera Heart Tok Blusher #4 Coral In Love € 9,95

Ik ben erg tevreden over de BB Cream Shop. Ik heb maar 1 nadeel en dat is dat het niet altijd helemaal duidelijk is wat de kleuren van de BB Creams zijn. Nou is dat bij een webshop altijd lastig te voorspellen hoe de kleur zal zijn. Uiteindelijk zijn er vooral veel positieve punten aan de webshop. De producten zijn niet te duur en zijn mij tot nu toe altijd goed bevallen. Daarnaast zijn de verzendkosten niet te hoog en heb ik nog nooit problemen gehad met hun webshop.  Ik raad je dan ook aan om zeker een kijkje te nemen op hun webshop. Ik hoop zelf nog een keer een BB Cream van de webshop te kunnen proberen en hopelijk binnenkort ook weer wat sheet masks.

Ben jij benieuwd geworden naar hun webshop? Klik dan hier. Er is op dit moment ook nog eens veel sale!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten