vrijdag 20 februari 2015

Swatches: Etos Feather Nagellak in Blue Bird en Purple Bird


Ondanks dat het nog winter is kijk ik nu al erg uit naar de lente en zomer. Het afgelopen weekend hebben we hier in Brabant veel zon gehad. Ik merk ook dat ik al meer lichte en vrolijke kleurtjes ga dragen. Vandaag wil ik dan ook twee leuke nagellakjes van Etos met jullie delen waarvan ik denk dat ze te gek zijn voor de lente.


Etos heeft meerdere nagellakjes met een bijzondere finishing touch waaronder de 'feather' nagellakes. De feather nagellakjes zijn te verkrijgen in vijf verschillende kleuren: zwart, wit, geel, blauw en paars. Ik heb zelf de blauwe (Blue Bird) en paarse (Purple Bird) variant gekocht.

Blue Bird is een nagellakje met blauwe en zilveren feathers.  Op de swatch foto heb ik twee laagjes op.

Purple Bird is een nagellakje met met paarse, blauwe en zilveren feathers. Op de swatch foto heb ik twee laagjes op.

Beide nagellakjes zijn een topcoat en zijn dus erg leuk te dragen met een basis kleurtje. Zelf vind ik de feather nagellakjes leuk voor boven een witte nagellak. 

De nagellakjes bevallen mij erg goed. Ze lakken makkelijk en drogen snel. Persoonlijk vind ik dat ze voor een leuk effect zorgen zodat je nagels net even iets bijzonders hebben.

De Etos Feather nagellakes zijn te verkrijgen voor € 2,49.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten