maandag 23 februari 2015

Favorite Red Carpet Looks From The Oscars 2015

Vannacht zijn de Oscars uitgereikt, maar wat ik veel interessanter vond zijn de looks die we te zien krijgen op de red carpet. Ik kon niet in slaap vallen dus keek ik even op mijn telefoon en checkte ik twitter. Ik zag ontzettend veel mooie looks voorbij komen van de red carpet. Wat zag iedereen er prachtig uit! Nou ja, bijna iedereen dan. Ik ging dus voorlopig nog niet slapen. Vandaag laat ik een aantal van favoriete red carpet looks zien van de Oscars 2015. Het zijn er wel een aantal dus ga er even voor zitten. Verwacht ook veel 'Mooi', 'Prachtig', 'Geweldig' en 'Fantastisch'.


America Ferrera was de eerste die ik voorbij zag komen tussen de foto's en ik was meteen verliefd op de jurk en de kleur. De jurk zit haar als gegoten. De oorbellen die ze draagt vind ik wel weer totaal niet bij de jurk passen. Erg jammer! De jurk is van Jenny Peckham.


Anna Faris was queen of the sparkles bij de Oscars, maar het staat haar prachtig. Ik vind de jurk van Zuhair Murad couture prachtig. Meer heb ik er niet over te zeggen, gewoon PRACHTIG!


De tweede jurk die ik zag was die van Anna Kendrick. WAUW!! Niet iedereen kan deze kleur hebben, maar het staat Anna prachtig. Het haar en de make-up passen er ook precies goed bij! De jurk is van Thakoon.


Adam Levine aan je zijde is zeker niet verkeerd, maar de jurk van model Behati Prinsloo is me toch een pareltje! De kleuren in de Armani Privé jurk zijn prachtig.


Chrissy Teigen is voor een wat gewaagdere look gegaan en ze kan het ook helemaal hebben! Een heftige split aan de voorkant, maar ze heeft prachtige benen. Ik moet meteen terug denken aan Angelina Jolie in 2013. Wie weet krijg ze ook nog haar eigen twitter account ;). De Zuhair Murad Couture jurk staat haar geweldig en haar make-up is on spot! De jurk heeft een hele zachte kleur, maar de donkere lippen passen er toch bij. 


Emma Stone draagt een prachtige creatie van Elie Saab. Met een Elie Saab kan je volgens mij nooit verkeerd gaan. De kleur staat prachtig bij haar bleke huid. De jurk is heel classy en de split aan de voorzijde zorgt ervoor dat het ook sexy is. 


Van Faith Hill was ik ook erg onder de indruk. De witte jurk van J. Mendel staat haar geweldig. Ondanks de lage uitsnede aan de voorkant staat het haar heel classic. Wederom past het haar en de make-up er perfect bij. LOVE!


Gwyneth Paltrow heeft een wit roze Ralph & Russo couture jurk aan. Ze ziet er fantastisch uit! De kleur staat haar geweldig en ze heeft er een killer body in. Very Pretty!


Ik zag dat Grazia Jenna Dewan Tatum bij haar lijstje van worst dressed had staan. Nou ik snap het niet want ik vind haar Zuhair Murad jurk geweldig! She looks gorgeous!!


Een van de jurken van de avond was toch wel Jennifer Lopez. DAMN wat ziet ze er goed uit! De Versace jurk is geweldig! Ze neemt een risico door een jurk te kiezen met een kleur die dicht bij haar eigen huidskleur komt, maar ze kan het helemaal hebben! Bij deze Versace jurk ga ik nog even weg zwijmelen. 
  

Heel twitter werd gek bij de look van Margo Robbie. Ikke dus helemaal niet, maar hoe vaker ik de foto zag met de jurk hoe mooier ik het steeds begon te vinden. De zwarte Saint Laurent jurk is natuurlijk gewoon een plaatje. De rode lippen vallen natuurlijk ook meteen op. De make-up van Margo is gewoon perfectly done!


Dakota Johnson is het gesprek van de dag nu 50 Shades Of Grey uit. Ondanks dat ze er prachtig uitziet in haar Saint Laurent jurk vond ik toch dat haar moeder, Melanie Griffith, de show steelt. De zwarte jurk is gorgeous!!


Dit is toch wel echt een jurk die in mijn top 3 staat. Rosamund Pike ziet er fantastisch uit in deze custom Givinchy couture jurk.WAUW!! De jurk staat haar geweldig, de rode kleur spat er van af, de details op de jurk zijn onwijs mooie en het haar en de make-up zijn perfect gedaan. Het hele plaatje klopt gewoon.


Sienna Miller zag er gorgeous uit in haar zwarte Oscar de la Renta jurk. De jurk sluit perfect aan op haar lichaam. In combinatie met de make-up en het haar klopt alles. Het staat haar heel classy en je kan het gewoon niet niet mooi vinden.


Mijn drie favoriete jurken van de rec carpet op de Oscars 2015 zijn toch wel de Oscar de la Renta jurk van Sienna Miller, Jennifer Lopez in Versace en Rosamund Pike in een custom Givenchy jurk.

Laat in een reactie achter wat jouw favoriete red carpet look is van de Oscars 2015. 

Bron foto's: Vogue NL

Geen opmerkingen :

Een reactie posten