zondag 1 februari 2015

Blog Maandoverzicht: Januari 2015


Vanaf deze maand ga ik weer beginnen met een nieuwe rubriek. Er zal voortaan elke maand een artikel online komen met een overzicht van alle artikelen van de afgelopen maand. De afgelopen maand zijn er 20 artikelen online gekomen. De 5 best bekeken artikelen van de afgelopen maand zijn:


1. Swatches: essence lipliner 06 Satin Mauve
Essence heeft een prachtige lipliner, Satin Mauve, die ik gewoon met jullie moest delen. Voor maar een euro is dit pareltje te verkrijgen. De kleur heeft ook nog eens veel weg van een van de hotste trends van dit moment, de Kylie Jenner lip. 

Als je het artikel wilt lezen klik dan hier.


2. Mijn blog doelen voor 2015
Voor 2015 heb ik een aantal doelen opgesteld voor The Joyful Things In Life. Denk aan content voor de artikelen, de lay-out, het aantal volgers, etc..

Als je het artikel wilt lezen klik dan hier.


3. Swatches: Urban Decay Naked Palette (DUPE)
De Naked paletten van Urban Decay zijn fantastisch, maar ook erg prijzig. Via buyincoins.com heb ik een dupe versie gevonden die ontzettend veel er op lijkt alleen dan een stuk goedkoper. 

Als je het artikel wilt lezen klik dan hier.


4. Swatches: Maybelline Color Show be Brilliant! Nagellak 421 Purple Dazzle
Maybelline heeft meerdere keren per jaar een limited edition nagellak collectie van 4 nagellakjes. Rond kerst is Maybelinne er weer met eentje gekomen en deze heette BE brilliant! Alle vier de nagellakjes zijn een glitter lakje. Ik heb 421 Purple Dazzle gekocht.

Als je het artikel wilt lezen klik dan hier.



5. Favorite Songs Of The Moment #9
Elke maand deel ik een aantal van mijn favoriete nummers, zoals Love Me Like You Do van Ellie Goulding.

Als je het artikel wilt lezen klik dan hier.

Dit waren de 5 best bekeken artikelen van deze maand op The Joyful Things In Life. Van de 20 artikelen zijn er 6 artikelen geweest met een video. Zoals elke maand is er een favorieten video online gekomen. Omdat we weer zijn begonnen in het nieuwe jaar was het ook tijd voor een update video. Zo ga ik voortaan 1 keer in de week een video uploaden met soms een extra video en komen de video's voortaan op woensdag online op het youtube kanaal. Dan staan ze op donderdag online op de blog. In december ben ik naar een concert van Jett Rebel geweest en het leek mij wel weer leuk om een Get Ready With Me te filmen. Daarnaast was het concert echt te gek!  Ik heb ook nog een van de leukste tags gedaan. De meiden van livelifegorgeous.nl hebben zelf de Blush Tag bedacht. Een tag die alleen gericht is op blush met alleen maar leuke vragen. Een van de leukste video's die ik ooit heb gemaakt is er eentje samen met Marloes. Wij hebben samen de Chubby Bunny Challenge gedaan. Het was totaal niet charmant, maar we hebben veel gelachen. Als laatste is er een video online gekomen met mijn nagellak stash. Er wordt al een tijdje aan mij gevraagd om een video te maken met mijn make-up en nagellak stash. Jullie hebben dus al mijn nagellak al kunnen zien en ik kan al verklappen dat morgen de make-up stash video online komt als extra video.  

Als je alle video's nog wilt bekijken klik dan hier.

Dit was het maandoverzicht van de maand januari 2015.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten