woensdag 28 januari 2015

Review: W7 Tutti Fruity High Moisture Lip Gloss Strawberry


Ik weet dat W7 een heel fijn assortiment aan nagellakjes heeft, maar ik ben voor de rest nog niet zo bekend met hun assortiment als het om make-up gaat. Met de feestdagen heb ik een W7 Tutti Fruity High Moisture Lip Gloss in Strawberry cadeau gekregen. Tijd om te testen of het ook iets is!


De Tutti Fruity High Moisture Lip Gloss in Strawberry zit in een opvallende roze tube. Het aanbrengen van de lipgloss gaat niet heel smooth. Het is mooi schuin afgesneden wat fijn is, maar het blijft plastic.


De lipgloss heeft gewoon een transparante kleur dus verwacht niet een rood glansje omdat het 'Strawberry' is. Wel ruikt de lipgloss heerlijk naar aardbei, maar de belangrijkste vraag is natuurlijk of het ook moisturising is. Ik kan je zeggen dat de transparante lipgloss erg fijn is. Het voelt als een lipbalsem die mooi glanst en het ruikt ook nog eens lekker. De verpakking is niet van de beste kwaliteit, maar dat vergeef ik ze. 

De W7 Tutti Fruity High Moisture Lip Gloss in Strawberry is onder te verkrijgen bij Freshmintcosmetics.nl voor  € 2.95. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten