woensdag 7 januari 2015

FOTD: My Everyday Look

Ik vond dat het weer eens tijd werd voor een FOTD artikel. Het is alweer heel lang geleden dat ik deze heb gedaan. In 2015 wil ik deze artikelen met een FOTD vaker online zetten. Vandaag is het een FOTD van mijn everyday look. Een look die ik met regelmatig draag (bijna dagelijks). Voor sommige is dit misschien veel te veel make-up voor een dagelijkse look, maar dit is gewoon wat ik persoonlijk mooi vind. 


Mijn standaard make-up look heeft vaak goud bruine tinten een een eyeliner met een wing. Voor het gezicht heb ik de volgende producten gebruikt:

MaxFactor Facefinity 3 in 1 Foundation Light Ivory 40
* Essence Stay All Day Concealer 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige

Voor de ogen en lippen heb ik de volgende producten gebruikt:
* Essence I Love Stage Eyeshadow Base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* Urban Decay Naked 1 palette (Dupe)
L'Oreal Super Liner Gel Intenza Gel Eyeliner
* Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
* Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Tanya Burr lipgloss in Afternoon Tea

Voor de wangen heb ik de volgende producten gebruikt:


Dit is de FOTD van mijn everyday look. Laat in een reactie achter wat je van de look vind en hoe jouw everyday look eruit ziet. 

1 opmerking :