dinsdag 30 december 2014

Swatches: Rimmel oogpotlood 211 Sable (Exaggerate Auto Waterproof Eye Definer)


Met het Beautygloss Vriendinnenweekend heb ik een oogpotlood van Rimmel gekocht waar ik nog geen artikel over had geschreven, dus bij dezen! Ik gebruik zelden een oogpotlood, maar tijdens de workshop gaf ik het weer een kans en vond ik het eigenlijk wel leuk. Ik heb dus maar meteen het oogpotlood gekocht met korting die er dat weekend was.


Het gaat om de Exaggerate Auto Waterproof Eye Definer van Rimmel in de kleur 211 Sable, de bruine kleur. 


Het oogpotlood heeft een uitschuifbaar potloodje. Ben dus voorzichtig en zorg dat het niet meteen afbreekt.


Op de achterkant zit ook een sponsje zodat je het kan vervagen. Erg handig voor als je smokey eyes wilt maken.


Als je het sponsje eraf haalt dan zit er een puntenslijper onder. Super handig! Als je een te botte punt hebt dan kan je het heel gemakkelijk weer scherp maken. 


Het potloodje brengt heel fijn aan. De structuur is zacht waardoor je niet hard hoeft te duwen wat ik echt een probleem vind bij sommige oogpotloodjes. Daarnaast is het ook redelijk waterproof zoals Rimmel aangeeft. Ik heb hooded eyes van mezelf dus waterproof producten voor de ogen zijn altijd lastigere voor mij, maar dit potloodje werkt erg goed!

Voor € 7,49 is de Exaggerate Auto Waterproof Eye Definer in 211 Sable te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten