maandag 8 december 2014

Swatches: L'Oréal Super Liner Gel Intenza (Gel Eyeliner)


Elke dag gebruik ik wel eyeliner om een cat wing te zetten. Mijn favoriete manier hiervoor is toch wel gel eyeliner. Al jaren is dit mijn favoriet product om eyeliner te gebruiken. Heel lang heb ik de eyeliner gebruikt van essence alleen helaas ging die uit het assortiment. Ik moest dus opzoek naar een nieuwe gel eyeliner. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de gel eyeliner van L'Oréal.


L'Oréal heeft de Super Liner Gel Intenza eyeliner. De eyeliner zit in een kartonnen doosje verpakt. L'Oréal maakt de belofte dat de gel eyeliner 24 uur blijft zitten en de eyeliner intens zwart van kleur is. 


In het doosje zit de gel eyeliner in een glazen potje en een kwastje die te gebruiken is om de eyeliner mee aan te brengen.


Het kwastje is een wat breder, maar plat kwastje. De kwaliteit van het kwastje voelt goed aan, het is een stevig kwastje. 


De gel eyeliner zit in een ronde glazen potje met een inhoud van 2,8 gram.


Met het kwastje heb ik de swatches gemaakt op mijn arm. Als eerste kan ik wel zeggen dat de L'Oréal Super Liner Gel Intenza intens zwart is van kleur. Nu kan je ook meteen zien dat je met het kwastje dunne en dikkere lijntjes kan zetten. Heel handig voor verschillende soorten looks.


Ik heb natuurlijk getest of de eyeliner ook waterproof is. Wanneer ik de swatches probeerde eraf probeerde te halen was dit het resultaat. Dit was dus zelfs met make-up remover. 


Op bovenstaand foto kan je de eyeliner zien in een make-up look van een tijdje geleden. Om de kleur echt intens zwart te krijgen zal je wel een keer extra erover moeten gaan. De eyeliner is zacht en brengt fijn aan. Persoonlijk gebruik ik niet het kwastje wat er bij zit. Ik heb veel gelezen en gehoord dat andere mensen het wel heel fijn vinden. Omdat ik last heb van hooded eyes is het voor mij heel belangrijk dat de eyeliner ook echt waterproof is. Met de test van de swatches kwam het goed naar voren. Op de ogen is dat wel iets minder. Als ik geen oogschaduw op heb dan weet ik dat ik na een tijdje een zwarte lijn in mijn arcadeboog heb staan. Als ik wel oogschaduw op heb is dat totaal geen probleem en blijft het de gehele dag goed zitten.

Ik vind het een fantastische eyeliner, maar voor de mensen die hooded eyes hebben en het liefst alleen eyeliner dragen zonder oogschaduw weet ik niet of deze geschikt is.


De L'Oréal Super Liner Gel Intenza is voor € 13,99 te koop bij de drogisterij. 

2 opmerkingen :