dinsdag 9 december 2014

Swatches: Etos Bronzer (kerstcollectie 2014)


De kerstcollectie van de make-up lijn van de Etos ligt weer in de winkel. Er liggen weer een aantal mooie producten bij waaronder deze bronzer. Ik heb het geluk gehad om deze bronzer te winnen tijdens het Sinterklaas spel dat we bij mij thuis hebben gedaan.


De verpakking is hetzelfde als de baked blush die er vorig jaar in de kerstcollectie zat. Een hele simpele en saaie verpakking, maar wel stevig genoeg. 


Eigenlijk klopt de naam bronzer niet. De drie kleuren vormen namelijk een blush, highlighter en een bronzer. In de bronzer zit een prachtig patroontje gedrukt. 

Dan is het natuurlijk tijd voor de swatches. De kleuren zijn geswatcht van boven naar onderen en de vierde kleur is een swatch van alle drie de kleuren bij elkaar. Daarnaast is de bovenste foto gemaakt in daglicht en de onderste foto met een flits. De kleuren zijn prachtig maar de 'bronzer' kleur heeft overduidelijk de beste pigmentatie.  Ook is in de foto met flits goed te zien dat er een flinke gouden shimmer in zit. De swatch met alle kleuren samen vind ik ook erg mooi. Het is een bronzer met een roze ondertoon. Ik zou het dan ook nooit gebruiken als een bronzer. Daarnaast vind ik ook dat er te veel shimmer inzit daarvoor. Als blush zou ik het zeker gebruiken. Ik vind de kleur prachtig en de pigmentatie is goed.

De Etos bronzer uit de kerstcollectie is voor € 4,99 te verkrijgen bij de Etos. 

2 opmerkingen :