woensdag 19 november 2014

New: Makeup Revolution


Alweer een hele tijd geleden kwam ik ineens op een nieuw make-up merk uit, Makeup Revolution. Zag er top uit, alleen was het een merk dat in Engeland werd verkocht. Bij Britse bloggers zag ik swatches voorbij komen en het pigmentatie zag er onwijs goed uit. Toen ik de prijzen zag schrok ik helemaal. Super leuke producten met goede kwaliteit en het kost ook nog eens bijna niks. Zeker een merk om de gaten te houden. Tot mijn verbazing zag ik enkele weken geleden dat ineens het merk in Nederland werd verkocht. WOOHOOOOO! Zo is het onder andere te koop bij makeupmusthaves.nl en Beauty88.nl.



Makeup Revolution heeft heel veel mooie producten die ik maar al te graag wil toevoegen aan mijn stash. De producten van links naar rechts zijn:

1. Hearts Blusher - Candy Queen Of Hearts € 6,99
2. Salvation Palette What You Waiting For? € 7,99
3. Amazing Lipstick Atomic Make Me Tonight  €  1,49
4. Hearts Blusher - Blushing Heart  € 6,99
5. Wonder Palette - Death By Chocolate  € 9,99
6. Baked Blushers - All I Think About Is You  € 3,29
7. Hearts Blusher - Peachy Keen Heart  € 6,99
8. Eye Dust - Dynamic - Pure Pigments  € 1,49
9. Redemption Palette - Iconic 3  € 4,99
10. Highlighter - Peach Lights  € 3,79
11. Amazing Lipstick Atomic Magnificent  € 1,49
12. Eye Dust - Supreme - Pure Pigments  € 1,49
13.Amazing Lipstick Atomic Make It Right  € 1,49
14. Salvation Palette Girls On Film  €  7,99
15. Redemption Palette Essential - Mattes  € 4,99

Neem een kijkje op de webshop van Makeupmustaves.nl en Beauty88.nl als je benieuwd ben naar de producten van Makeup Revolution.

1 opmerking :

  1. Ik heb al een paar producten van dit merk. Ze zijn echt heel fijn en lekker betaalbaar.

    BeantwoordenVerwijderen