donderdag 20 november 2014

My Latest Obsessions #1


Vandaag heb ik een nieuwe rubriek voor jullie, My Latest Obsessions. In deze rubriek vertel ik over mijn laatste obsessies. Dit kan van alles zijn. Denk aan tv series, producten, films, muziek, etc..


Pretty Little Liars
Ik ben sinds kort begonnen met de serie Pretty Little Liars en ik was meteen obsessed. Ik probeer nu tussendoor zoveel mogelijk de afleveringen te kijken. Ik zit op het moment midden in seizoen 2. Het is zeker een serie die je bezig blijft houden. Je blijft je constant afvragen wie A is en of er aanwijzingen zijn wie het kan zijn. Ik heb nog totaal geen idee wie het kan zijn. Ik ben erg benieuwd naar de andere afleveringen en seizoenen. Kijken jullie ook Pretty Little Liars? Let me know wat je van de serie vind, maar vertel geen spoilers ;-).



Taylor Swift - Blank Space
Taylor Swift heeft vorige week haar video uitgebracht voor  haar nieuwe single 'Blank Space'. Als ik ergens een obsessie voor heb op dit moment dan is het wel dit nummer! Ik draai het nummer continu en ik ken de tekst ook al bijna uit mijn hoofd. Daarnaast vind ik video erg vet in elkaar gezet. Ze draagt maar liefst 20 outfits in de video. Jullie hebben hier ook al een make-up tutorial van kunnen zien. Wat vind jij van Blank Space van Taylor Swift?

Rimmel Apocalips 101 Celestial
De Rimmel Apocalips in 101 Celestial draag ik op het moment regelmatig. Deze prachtige roze kleur kun je gemakkelijk dragen en past overal bij. Een kleurtje voor dagelijks gebruik. Voor de swatches kijk naar het artikel dat ik eerder in de week heb gepost.

Warme Chocolademelk
Hoe kouder het wordt hoe lekkerder het wordt om een chocolademelk te drinken. Een lekkere grote toef slagroom erop en dan is het helemaal klaar. Heerlijk Toch!

Wat zijn jullie obsessions van dit moment?.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten