vrijdag 14 november 2014

Make-Up Tutorial: Taylor Swift - Blank Space

Mijn favoriete nummer van dit moment is toch wel Taylor Swift met Blank Space. Wat een fantastisch nummer, maar ze heeft ook nog eens een te gekke videoclip erbij. In de video draagt ze maar liefst 20 outfits, 20!! Haar make-up look is gedurende de video bijna de hele tijd hetzelfde, maar dan weer net iets anders. Bij elke look draagt ze rode lipstick met een flinke eyeliner en wing. Dit gaat van basic tot wat heftigere looks. Persoonlijk vind ik dat in de scene met de appel haar make-up echt prachtig zit. Dus leek het mij wel leuk om daar een make-up tutorial van te maken. Als je wilt weten hoe mijn geïnspireerde make-up look van Taylor Swift in haar Blank Space video eruit ziet ga dan even de video bekijken. Veel plezier met kijken!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.



De producten die ik in de video heb gebruikt zijn:

L'Oréal True Match Foundation in Rose Ivory
* Essence Stay All Day Concealer 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
* Essence I Love Stage Eyeshadow Base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
120 Palette
* L'Oreal Gel Eyeliner
* Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
* Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
Rimmel Natural Bronzer 022 Sun Bronze
* MAC Blush Peaches & Cream
* Catrice Wet Shine Stain Lip Lacquer 02 Thrilling

Geen opmerkingen :

Een reactie posten