maandag 10 november 2014

Make-Up Tutorial: Copper Smokey Eyes

Ik kreeg de vraag van een kijker of ik niet een make-up tutorial kon opnemen van de look die ik op had in 'Favoriete Nude Lipsticks & Lipgloss video. Nou had ik dit zelf ook al op de planning staan, dus heb ik het even naar voor gehaald zodat het eerder online kon komen. Ik ben aan de slag gegaan met de koperen kleur en ik heb er een smokey eye mee gemaakt. Bekijk de video om te zien hoe ik deze look heb gemaakt. Veel plezier met kijken!



De producten die ik in de video heb gebruikt zijn:

L'Oréal True Match Foundation in Rose Ivory
* Essence Stay All Day Concealer 20 Soft Beige
* Rimmel Stay Matte Powder in 005 Silky Beige
* Essence I Love Stage Eyeshadow Base
* NYX Jumbo Eye Pencil in Milk
* Gosh mono oogschaduw in 090 Copper
* 120 Palette
* L'Oreal Gel Eyeliner
* Catrice Eyebrow Set (De lichtste kleur)
* Catrice Glamour Doll Volume Mascara Waterproof
* essence Get BIG! Lashes Volume Boost Waterproof
* Rimmel Natural Bronzer 022 Sun Bronze
NYX Blush in 12 Terra Cotta
* NYX Mega Shine Lipgloss in 162 Nude Peach 

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking :