vrijdag 7 november 2014

Favoriete Nude Lipsticks & Lipgloss


Ik kreeg de vraag van een kijker of ik niet een video wilde maken met mijn favoriete nude lipsticks en lipgloss. Natuurlijk wilde ik dat doen. Als je leuke ideeen hebt voor een video laat het vooral achter in een reactie! Als jij wilt zien wat mijn favoriete nude lipsticks & lipgloss zijn bekijk dan even de video. Veel plezier met kijken!



De nude lipsticks en lipgloss die ik in de video laat zien zijn:
* Etos Colour Care Lipstick - 125
* essence Lipstick - 05 Dare To Be Nude
* Hema Moisturising Lipstick - 01
* Hema Pure Shine lipstick - 15 Nude
Tanya Burr Lipgloss - Chic
*  essence Stay Matte Lip Cream - 03 Soft Nude (Nu te verkrijgen met een nieuwe verpakking bij de matte lipgloss afdeling van essence)
* NYX Mega Shine Lipgloss - 122 Natural
* Rimmel Apocalips - 100 Phenomenon

Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

2 opmerkingen :

  1. Wil je een keer een filmpje maken met deze ooglook?? Vind em heel erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga ik zeker doen! Of dit weekend of volgende week komt die online!

      Verwijderen