zondag 19 oktober 2014

Swatches: essence Rock Out!! Multicolour Blush 01 Global Icon

Op het moment heeft essence een hele leuke trend editon, namelijk Rock Out. Deze collectie staat in het teken van de MTV EMA's die dit jaar in Glasgow worden gehouden. In deze collectie zit onder andere een prachtige blush. Ik moest die dan ook meenemen! 


De blush heeft een zwarte ronde verpakking met een transparante bovenkant. Zo kan je de prachtige ombre blush goed zien. De multicolour blush is in één kleur te verkrijgen 01 Global Icon.

De blush heeft 3 kleuren. Een licht roze kleur, een donker roze kleur en een lila kleur. Aan de linkerkant een foto zonder flits en aan de rechterkant een foto met flits. De blush heeft een shimmer erin zitten. 


Op de foto zie je de drie kleuren van links naar rechts: Licht roze, donker roze en lila. De rechter kleur is een combinatie van alle kleuren. De blush is gemengd een roze kleur met een prachtige shimmer.


Op de eerste foto heb ik nog geen blush of bronzer op. Bij de tweede en derde foto heb ik bronzer op en de prachtige blush van essence. het geen mega gepigmenteerde blush, maar het geeft wel een hele mooie roze glans op je wangen.

De Global Icons blush van essence is een plaatje en zeker een aanrader om te kopen. Ik zou er snel mee zijn, want ik heb het gevoel dat deze blush snel op zal zijn. Aangezien het een blush is uit de trend editie is, op=op. De blush is voor  € 3,39 te verkrijgen bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten