dinsdag 21 oktober 2014

Swatches: essence Rock Out!! eyeliner 01 Best Pop

Uit de Rock Out trend edition collectie van essence heb ik naast de multicolour blush ook de lila eyeliner, 01 Best Pop, gekocht. De kleur ziet er in de verpakking er prachtig uit dus ik wilde deze maar al te graag proberen. 


De eyeliner heeft een transparante verpakking met een zwarte dop. Het heeft een dun kwastje waarmee je dunne lijntjes kan zetten.


Best Pop is een prachtige lila kleur. De dekking is ook best goed. Met een laagje zal je niet de beste intensiteit van de kleur krijgen dus raad ik aan om er twee te doen.


Dit is een echte budget topper. De kleur is echt weer eens wat anders en de kleur is echt wel intens.Op de foto hierboven kan je zien dat ik er een wing mee heb gezet en dat ging heel gemakkelijk. Wel heb ik twee laagjes moeten aanbrengen om de kleur perfect intens te krijgen. Daarnaast blijft de eyeliner heel goed zitten. Er staat er niet op dat het waterproof is, maar het blijft mij de hele dag goed zitten.

De eyeliner uit de essence Rock Out!! collectie is voor 2,39 EUR te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat.

1 opmerking :