woensdag 17 september 2014

Webshop: Beautiful-Bijoux.com


Ik heb weer een leuke nieuwe webshop ontdekt! Zoals meestal is het weer een webshop die voornamelijk sieraden koopt. Ik heb het namelijk over Beautiful-Bijoux. Ik heb er even op rondgesnuffeld en er staan veel leuke dingen op!

Naast dat ze sieraden verkopen hebben ze ook een collectie accesoires en een paar fashion items. Het leuke bij deze webshop is dat als je iets besteld altijd een cadeautje krijgt. Altijd leuk! Daarnaast zijn de verzendkosten ook niet hoog. Je betaald namelijk maar  € 1,50 of € 1,95 voor de verzendkosten. Als je meer dan 25 euro koopt zijn de verzendkosten zelfs gratis. 

Ik heb weer een aantal items op een rijtje die ik zou uitkiezen als ik wat kon kiezen.


Van links naar rechts en van boven naar beneden:
1. Eagle ketting €  9,95
2. Witte Horloge  9,95
3. Zwarte statement ketting   12,50
4. Flower headban  3,95 (In de sale)
5. Bordeax beanie € 4,95
6. Cow bag  9,95
7. Gold leaves head band  6,95
8. Pink beanie  9,95
9. Love Life top € 10,00 (in de sale)
10. Ice Crystal oorbellen   5,95

Check dus zeker even de webshop van Beautiful-Bijoux.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten