donderdag 11 september 2014

Swatches: MAX Baked Eyeshadow Palette - Champagne Rose (Action)


 Ik heb al zo vaak artikelen geschreven over de baked eyeshadow paletten van Action. Ik kan er nog steeds geen genoeg van krijgen. De paletten hebben mij nog nooit teleurgesteld. Toen ik weer een nieuw palette lag liggen kon ik het dan ook niet laten om het weer mee te nemen. Deze keer heb ik Champagne Rose gekocht. 

Ik ga niks meer over de verpakking zeggen. Dit is al in meerdere artikelen besproken en de foto's spreken voor zich.


In Champagne Rose zitten vier kleuren en het is duidelijk waarom er voor deze naam is gekomen. 

De eerste kleur is een oranje peachy kleur. De tweede kleur is een lichte champagne kleur die wat minder gepigmenteerd is, maar perfect als highlighter. De derde kleur is een meer bronzen/koperen kleur. De laatste kleur is een bruin/taupe kleur met een paars tintje. 


De kleuren zijn goed gepigmenteerd en als je ze nat aanbrengt zoals op de foto hierboven zijn de kleuren nog intenser.


Ik heb met het palette ook een ooglook gemaakt. De oranje/peachy kleur heb ik als basis kleur gebruikt op mijn ooglid. In de arcadeboog heb ik de donkere kleur aangebracht. De highlighter kleur heb ik lichtjes aangebracht in de binnenste ooghoeken. Met de bronzen/koperen kleur heb ik een lijntje onder mijn ogen gezet.

De pigmentatie viel op mijn ogen nogal tegen. Dat ben ik niet gewend met de oogschaduws van de Baked Eyeshadows paletten van de Action. Met de swatches gaf het heel veel pigmentatie af, maar met mijn make-up kwasten en op mijn ogen is het echt een teleurstelling. Wanneer je niet van mega gepigmenteerde producten houdt omdat je het liever subtiel hebt dan is dit palette echt perfect. Het zijn nog steeds leuke kleuren, maar van mij mag de pigmentatie op de ogen beter. 

Dit palette is voor 1,29 euro te verkrijgen bij de Action.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten