vrijdag 19 september 2014

Nagellak Shoplog: Catrice, essence, Sinful Colors, NYC en Safari (Kruidvat & GYND.NL)

Ik heb de afgelopen weken veel nagellakjes geshopt. Wel moet ik er bij zeggen dat het meeste in de sale is gekocht met 50% korting. Bij de kruidvat was er namelijk het nagellakfestival waarbij de actie 1+1 gratis is. Daarnaast heb ik wat nagellakjes gekocht bij Get Your Nails Done. Met een kortingscode kreeg je 50% korting op alle Safari nagellakjes. Bekijk de video om te zien welke nagellakjes ik heb gekocht!



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

De gekochte producten:

Essence effect 19 Gold Fingers: € 1,99
Essence 185 Candy Crush: € 1,69
Catrice Luxury Lacquers 04 Lost'N Roses: € 3,39
Catrice Luxury Lacquers 05 Plum Fiction: € 3,39
Catrice 38 Vino Tinto: € 2,99
NYC Strip Me off Base Coat: € 2,99
Sinful Colors  376 Glass Pink: € 1,99
Sinful Colors 922 Frenzy: € 1,99
Safari Mat Nude: € 1,95
Safari Metallic Aubergine: € 1,95
Safari Pastel Dots Paars: € 1,95
Safari Pastel Dots Roze: € 1,95

4 opmerkingen :

  1. Ik hoor meer goede verhalen over Safari. Is dat een aanrader? Heb al wel eens zitten kijken en er zitten wel mooie tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er nog altijd goede ervaringen mee. Bij mij maakt het niet uit welke nagellak ik gebruik ze slijten er gewoon snel af. Dus daar vind ik het moeilijk om iets over te zeggen.

      Verwijderen
  2. Leuk filmpje! Ik ben nu al benieuwd naar swatches van de Sinful Colors nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen