zondag 31 augustus 2014

Swatches: Rimmel Moisture Renew Lipstick 200 Latino

Ik heb dit artikel al maanden in mijn concepten staan en waarom die steeds niet online komt weet ik zelf eigenlijk niet. Tijdens de Beautygloss Party heb ik namelijk een Moisture Renew lipstick gekocht van Rimmel in 200 Latino. 


De Moisture Renews  lipsticks hebben een paarse huls en een zilveren verpakking. Ik vind ze erg mooi en daarnaast is de verpakking vierkant in plaats van rond zoals bij de Kate Moss collectie. In de lipsticks zit vitamine A, C, E en SPF 20 voor beschermende en verzorgde lippen. 


Latino is een prachtige roze kleur met een flinke shimmer erin. De pigmentatie is erg goed, er komt veel kleur vanaf. Op de Beautygloss Party was weinig licht, dus je kocht een beetje op de gok. Ik moet zeggen dat er veel meer glans en shimmer in zit dan ik had verwacht. De sticker die op de huls staat is licht roze, maar in werkelijkheid is wel een donkerrode kleur.


Als ik eerlijk ben, val de lipstick een beetje tegen. Op mijn lippen vind ik hem toch niet zo mooi. En dan gaat het niet om de kleur, maar om de glans die er in zit. Als swatch vind ik de kleur veel mooier. Jammer!

Als jij de kleur wel mooi vind dan is de lipstick voor € 10,99  te verkrijgen bij onder andere de Kruidvat. 

1 opmerking :

  1. Wat jammer dat je een lipstick hebt gekocht die je bij nader inzien toch niet zo mooi vindt! Als ik heel eerlijk ben, ben ik het wel een beetje met je eens... de parelmoer glans die er in zit is gewoon niet zo mijn ding. Schijnt trouwens wel de meest verkochte finish te zijn hier in nederland...

    BeantwoordenVerwijderen