donderdag 21 augustus 2014

Swatches: MUA Undress Your Skin Shimmer highlighter


Heel beauty liefhebbend Nederland sprong een gat in de lucht toen MUA te verkrijgen was in Nederland. Zo ook ik! Helaas besloten ze om MUA maar in beperkte Kruidvat filialen te verkopen en ook nog eens in filialen die buiten het centrum zitten. Hier snap ik nog steeds niks van. Het dichtstbijzijnde Kruidvat filiaal dat MUA verkoopt is voor mij Eindhoven. In Eindhoven wordt het alleen in Woensel verkocht. Je zou toch verwachten dat er eentje in het centrum zou zijn, maar helaas. Gelukkig is het mij eindelijk gelukt om wat te kopen uit de MUA schappen. Zo heb ik onder andere de Undress Your Skin Shimmer highlighter gekocht. Deze stond hoog op mijn lijstje!


De verpakking is niet echt bijzonder en eigenlijk vind ik het ook niet eens echt mooi. Het heeft een witte onderkant met een transparante bovenkant, heel simpel. 


De highlighter zelf is echt een plaatje. Er zit een onwijs mooi golvend patroon in, prachtig!


Wat is deze highlighter toch mooi! Het heeft een roze parelmoer glans. Er zit zeker een flinke shimmer in, maar het blijft onwijs mooi. Breng de highlighter vooral subtiel aan, want het heeft genoeg pigmentatie. Deze highlighter behoort nou echt tot mijn favorieten wat jullie stiekem ook al hebben kunnen zien in de Juli favorieten video ;-).

Voor € 6,99 is de highlighter te verkrijgen bij geselecteerde Kruidvat filialen. 

2 opmerkingen :