zaterdag 30 augustus 2014

Swatches: Beauty Uk Festival Palette

Jullie hebben op maandag al een video kunnen zien met een make-up tutorial voor een festival look waarbij ik het Beauty Uk palette in Festival voor gebruikte. Alleen realiseerde ik mij dat ik nog helemaal geen artikel heb gemaakt met dit palette. Ik vind het palette echt heel gaaf, dus tijd voor wat swatches voor jullie!




Het posh palette van Beauty Uk in Fetsival heeft een witte verpakking met twee transparante strepen waardoor je de kleuren oogschaduws nog wel kan zien. Aan de binnenkant zit een kleine spiegel. Daarnaast krijg je er een sponsapplicator erbij die twee kanten heeft. 


In het palette zitten 12 kleuren en dan kun je ook wel denken aan de kleuren van de regenboog; Blauw, lila, roze, zilver/wit, oranje, groen en geel.  Een aantal matte en een aantal shimmer kleuren. 

Op de eerste rij heb je voornamelijk matte kleuren. Namelijk een matte zwarte, lichtblauwe en een lila. Helaas is de lila kleur niet zo heel goed gepigmenteerd. Met de NYX jumbo eye pencil in milk als basis is de kleur wel goed op te bouwen. Daarnaast zit er nog een wat donkere matte blauw kleur erin en een shimmer barbie roze kleur. 

Op de onderste rij zitten nog drie matte kleuren, namelijk barbie roze, fel oranje en een kanarie gele. De witte zilveren shimmer kleur is perfect als highlighter en er zit nog een shimmer groene kleur. De pigmentatie van deze kleuren zijn erg goed. 


In de video met mijn festival look van 2014 hebben jullie al een ooglook gezien met het festival palette. Daarbij gebruikte ik de kleuren geel en zwart. Op de foto hierboven is de look nogmaals te zien. Het palette werkt erg fijn. De kleuren zijn goed gepigmenteerd op de lila kleur na, maar die is wel goed op te bouwen. Het palette kost een paar euro dus het is echt een koopje. Zeker een aanrader als je van felle kleurtjes houdt. 

Het palette is nu in de sale bij Enchantra voor € 5,17, normaal kost het palette € 7,95. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten