zaterdag 2 augustus 2014

Personal: Een dagje Safaripark Beekse Bergen



Ik ben dinsdag met twee vriendinnetjes naar de Beekse Bergen geweest. Dit hadden we al een tijdje op de planning staan, maar dinsdag gingen we dan uiteindelijk. Het was bloedheet, maar erg leuk om over het safari park te lopen. Ik had mijn spiegelreflex camera meegenomen omdat ik een paar mooie foto's wilde maken. Ik heb gewoon mijn standaard lens erop zitten en ik merkte dat een betere lens zodat je wat meer kan inzoomen wel fijner zou zijn, maar ik denk dat ik toch een paar mooie plaatjes hebt geschoten.

We hebben echt een super leuke dag gehad. Heel veel mooie dieren gezien ondanks dat velen dieren vooral in de schaduw lagen omdat het zo warm was. Dus een beetje lamme dieren waardoor ze soms lastig waren om te spotten, maar toch veel moois gezien. Daarnaast zijn we naar de roofvogel show geweest en dat was wel een leuke show. Een aantal mooie vogels gezien.  De safariboot daarentegen was niet echt speciaal, maar wel handig op het einde van de dag om weer terug op het begin punt te komen. Met de auto hebben we ook nog rond gereden tussen de dieren. Het begon net te regenen dus daar hadden wij net geluk mee. 

Nu volgen een aantal foto's van de dag. Ik weet echt niet meer alle specifieke namen van de dieren, dus ik hou het gewoon algemeen.


De apen hadden er niet zo'n zin in met het warme weer en ik kan ze niet ongelijk geven.


Giraffen zijn echt hele mooie dieren.


Baby aapje, cute!!


Nog meer apen gespot ;)


Wat een beest ook!


Geesje ook nog even gespot in de safari boot.




Zebra's zijn ook zo mooi!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten