zaterdag 23 augustus 2014

Favorite Songs Of The Moment #5


Ik heb weer een aantal favorieten nummers deze maand. Dit weekend ben ik op Strandfestival zand en zal ik ook zeker genieten van de muziek dus voor jullie heb ik vast mijn favorieten van deze maand weer op een rijtje gezet.



Nielson - Sexy Als Ik Dans
Nielson heeft al meerderen keren bij mijn favorieten gezeten en deze maand is het weer zo! Hij heeft namelijk een nieuwe single uitgebracht en wat is die leuk! Zijn nieuwe single 'Sexy Als Ik Dans' is een echte zomerhit. Heel bekend Nederland danst er zelfs op los en ik snap het wel! Op het moment dat jullie dit lezen doe ik hopelijk zelf een (regen)dansje op dit heerlijke nummer!



Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang
Wat een knaller van een hit is dit! Zet even drie power vrouwen bij elkaar en dan krijg je dit. Wat een sterk nummer. Ik vind het nummer echt geweldig!!



Troye Sivan - Happy Little Pill
Wie regelmatig youtube video kijkt moet wel bekend zijn met deze cutie jongen, Troye Sivan. Ik was een beetje bang voor een heel afgezaagd nummer omdat het youtuber turns into singer is, maar damn wat een goed nummer! Ik heb het nummer zelfs ook al op de Nederlandse radio gehoord. Ik ben erg benieuwd geworden naar zijn ep. 



Ariana Grande ft. Zedd - Break Free
Ik vind Ariana haar stem vaak te hoog in de nummers die ze zingt, maar haar nieuwe single vind ik me toch leuk! Ik weet niet zo goed wat ik van de clip moet denken. Ach ja het gaat om de muziek en ik denk dat dit weer een hit gaat worden. Zedd zorgt ook voor een onwijs lekkere beat.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten