donderdag 10 juli 2014

Swatches: NYC City Twistable Intense Lip Color 040 & 041


Alweer een tijdje geleden heb ik gebruikt gemaakt van de actie van de Kruidvat waarbij je twee NYC Cuty Twistable Intense Lip Color kocht voor 5 euro. Hier heb ik natuurlijk weer gebruik van gemaakt. De lipsticks in pen/potlood vorm zijn nu al een tijdje een hit in beauty gebied. Zelf vind ik ze ook erg fijn. Ik was dan ook erg benieuwd hoe die van NYC zou zijn. 


Ik heb de kleuren 040 South Ferry  Berry en 041 Ballroom Blush gekocht. Dit zijn beide rood-roze kleuren, maar dan een lichte en een donkere versie. 


De NYC City Twistable Intense Lip Color zijn dus een soort van pennen/potloden. Aan de onderkant draai je de lipstick mee omhoog. Dus geen gedoe met slijpen! 


Helaas toen ik de swatches wilde maken kwam ik erachter dat eentje kapot was. Heel het 'potloodje' was afgebroken. NYC whats up with that?! Dit was een zware tegenvaller. Ik had er namelijk nog helemaal niks mee gedaan, hoe kan die dan al afgebroken zijn?


Ondanks de teleurstellingen was ik wel erg tevreden over de swatches. Aan de linkerkant is 040 South Ferry  Berry en  aan de rechterkant 041 Ballroom Blush. ze zijn erg gepigmenteerd! South Ferry Berry is een diep donker rode kleur met een tintje roze terwijl BallRomm blush een roze kleur is met een tintje rood. 


Op de lippen vind ik de kleuren ook erg mooi. Dit soort lipsticks zijn zo fijn. Ze brengen erg fijn aan en ze blijven geen hele dag zitten, maar na ongeveer 2-3 uur zal je ze toch moeten bijwerken. 

De NYC City Twistable Intense Lip Color zijn te verkrijgen voor €3,99 bij onder andere de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten