zaterdag 19 juli 2014

Swatches: Fogan nagellak 08 - 11

Alweer een hele tijd geleden liet ik in mijn shoplog van de Beautygloss party zien dat ik twee nagellakjes had gekocht van Fogan. Een jaar geleden kocht ik bij de Beautygloss Party al 5 nagellakjes die me erg goed zijn bevallen. Deze keer ben ik er toch maar voor 2 nagellakjes gegaan. Ik heb er op het moment zoveel dat ik probeer met minderen. Al kunnen we wel zeggen dat ik niet kan stoppen met nagellak kopen ;).


De Fogan nagellak zitten in een vierkant potje en het kwastje heeft een gouden dop. De kwast zelf heeft een normale lengte en is niet opvallend small of breed. Het lakt gewoon goed en daar is niks op aan te merken. 


Nagellak nummer 08 is een witte kleur. Ik had deze nog eentje nodig en voor deze prijs leek het mij wel handig om dit mee te nemen. Ik ben gewend van Fogan dat de nagellak goed dekt en dat is bij deze witte kleur ook niet anders. 


Daarnaast ben ik ook nog gegaan voor een baby roze kleur nummertje 11. Deze kleur wilde ik ook nog graag hebben. Wederom dekt het weer super goed. Eigenlijk is 1 laagje bijna wel goed, maar om het perfect te krijgen doe ik dan toch altijd weer 2 laagjes.

De Fogan nagellak dekt altijd heel goed en ze zijn ook nog eens erg goedkoop. Ze kosten namelijk maar 1 euro!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten