dinsdag 10 juni 2014

Swatches: essence effect nagellak 04 Skyfall & 07 Blue-Jeaned


Ik heb weer een aantal nagellakjes van essence gekocht en vandaag laat ik er twee zien van de effect nail polish lijn. Ik heb 04 Skyfall en 07 Blue-Jeaned gekocht. Dit zijn beide nagellakjes met een sugar effect. 04 Skyfall heeft een metal sugar effect en 07 Blue-Jeaned heeft een jeans sugar effect. 


De essence nagellakjes hebben een kleine, maar stevig kwastje wat prettig lakt. Gelukkig zijn deze kwastjes wel gewoon recht afgesneden in vergelijking met de nagellak van Catrice.


Wauw ik vind deze kleur echt heel mooi! 04Skyfall doet me gelijk denken aan een zeemeermin. Het is een prachtige groene kleur. De nagellak zelf heeft een wat grovere structuur, maar het is niet te vergelijken met liquid sand. Lakt voor de rest gewoon prima. 


Ik had het niet verwacht, maar het heeft zeker een jeans effect. De kleur heeft veel weg van een donkere spijkerbroek. Erg leuk gedaan! De nagellak is daarnaast erg goed dekkend. Op de foto heb ik twee laagjes op. Wederom geeft het een klein effect, maar is het niet te vergelijken met liquid sand.

Beide nagellakjes bevallen me erg goed en voor maar 1,99 euro zijn deze nagellakjes onder andere te verkrijgen bij de Kruidvat. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten