dinsdag 24 juni 2014

Favorite songs of the moment #4


Ik heb weer een artikel met mijn favoriete nummers van dit moment. Deze keer heb ik vier nummers die ik veel draai. 



K3 - Home
Ik kan mij nog goed herinneren dat vroeger ik de cd Tele Romeo had van K3. Geweldig dat ik het vond, maar op een gegeven moment groei je over die muziek heen. Een tijdje geleden was K3 gast bij Giel Beelen in de ochtendshow. Bij Giel zingen de meeste gasten ook een cover en dat betekende dat K3 ook aan de bak moest. Ik denk dat de meeste ook wel verbaasd waren dat ze Home van Dotan zouden gaan coveren. Met totaal geen verwachtingen hiervoor hebben ze mij erg verbaasd. Ik vind de cover echt te gek. Het nummer was al prachtig, maar ik vind dat K3 het echt goed doet. Ze hebben er een mooie versie van gemaakt. Ik zeg niet beter dan Dotan, maar ik heb er de laatste tijd veel naar geluisterd! Geef ze een kans en luister naar deze cover!



Nielson - Dat ik je liefheb
Nielson is al vaker voorbij gekomen in artikelen en deze keer heb ik weer een leuk nummer ontdekt. Ik was op youtube een beetje bezig en toen kwam ik ineens 'Dat ik je liefheb' tegen. Nielson deed een cover van 'I Want It That Way' van de Backstreet Boys alleen dan met een nederlands tekst. Het is echt zo leuk gedaan! Top nummertje!



Kiesza - Hideway
Een nummertje dat je niet uit je komt uit. Heerlijk nummertje! Voor het refrein vind ik erg leuk. De melodie is te gek en de 'oehs en ahs' zing je snel mee. Weer een lekker nummertje voor deze zomer. 



Ariana Granda ft. Iggy Azalea - Problem 
Ik vind de stem van Ariana veel weg hebben van de stem van Mariah Carey en daar ben ik niet echt fan van, maar dit nummer vind ik dan toch wel weer wat hebben. Het is lekker up tempo en het blijft hangen. 

1 opmerking :