donderdag 8 mei 2014

Swatches: e.l.f. Blush Candid Coral & Berry Merry

Ik ben dol op de producten van e.l.f. (Eyes Lips Face). Helaas zijn de verzendkosten niet zo goedkoop waardoor ik er niet vaak kan bestellen. Als ik er ooit een bestelling plaats dan is het samen met een vriendin en een actie dat de verzendkosten lager zijn. Voor wie nog niet bekend is met e.l.f., het is een beautymerk dat in Nederland alleen via de webshop te verkrijgen is. E.l.f. heeft fantastische budget make-up. Een tijdje geleden is er een unboxing online gekomen van mijn e.l.f. pakketje en dit is mijn eerst artikel over de producten. 


Ik had onder andere twee blushes gekocht uit de studio lijn. Ik ben gegaan voor Candid Coral en Berry Merry. De blushes zitten in een kartonnen verpakking die ik eigenlijk altijd meteen weg gooi omdat het niet praktisch is. 

De blush zelf heeft een zwarte verpakking met aan de binnenkant ene klein spiegeltje die handig is voor als je onderweg bent of voor op reis. Daarnaast is een klein stukje transparant zodat je de kleur van de blush kan zien. Er is een klein nadeel wat e.l.f. altijd doet. De naam van het product staat op de kartonnen verpakking en niet op het product, why e.l.f.? 


Candid Coral is echt een koraal kleurtje en Berry Merry is een paars/roze kleur. Het rechtse deel van de foto is met flits gemaakt zodat je goed de mini glitters erin kan zien. Beide hebben een flinke glans erin zitten. Daar moet je dus wel maar net van houden. 


Links is Candid Coral en rechts is Berry Merry. Als je goed kijkt zie je dat er een glansje in zit. Als je dat niet mooi vindt dan moet je deze niet kopen. Candid Coral is een hele mooie warme oranje kleur. Berry Merry is weer heel anders en juist wat heftiger. Wederom een hele warme kleur, maar dan roze/paarse, maar meer een kleur voor de herfst/winter. Beide vallen ze erg goed in de smaak bij mij. De blushes van e.l.f zijn altijd goed gepigmenteerd en bij beide kleuren is dat ook niet anders. 

Voor 4 euro zijn deze blushes te verkrijgen op de webshop van e.l.f. Let er wel op dat op de website de kleuren niet altijd even correct zijn of dat er niet goed te zien is of er glitters in zitten. Mijn  tip is om altijd reviews en swatches op te zoeken. Zo krijg je een beter beeld van hoe de kleuren zijn. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten